Khamis, 12 September 2013

MingguBuzy! :3

Assalamualaikum!
Hye to All's! ;)
Sihat? Hope semua berada dalam keadaan sihat! :D
Ohyeah. tngk tajuk di atas?minggu buzy? eh aku ni PM kew? :3
Hahaha. tak ah. aku buzy minggu ni sebab ada latihan gamelan untk persembahan dkt SMK Mahsuri 
Kami iring pelajar2 mahsuri naik pentas amik sijil :3
Memang sempoi  arr. Hari Anugerah Primer  Sek-Men-Keb-Mahsuri.! (12/9/13)
Sebelum tarikh tu..seminggu sebelum tarikh tu aku hari3 main hujan.
Pagi,Petang,Malam. memang berkawan dengan  hujan.
Alhamdullillah..hujan turun. basahkan bumi Allah. :)
Seminggu jugak  la aku tak masuk kelas .
Geng3 gamelan semua 9orang.. semua satu kelas.. n semua tak masuk kelas!
Hahahahha. rindu woo dekat Cikgu Kumari Vijaya.! (CikguBM)

Oh yeah. Petang semalam rehearsel dekat Dewan  Badminton Kompleks Sukan.
ni Gambarnya. *tahu tak cantik. ;) 
Carilah Saya! XD 
 Ni masa Rehearsel. (11-September-13)
 Kami batch 1999 Bacth sebelum ni Bacth Dewi  Nusafariah. Kenal?
Ala..Kak Dewi Yang Comel3 tuu.. Batch 1996. (Geng Senior)

N This.. Gambar 12September-13 Time Real!
Nampak org yg atas pentas tu? (tak jelas) diorang tngh Menari 1M4U :3
Ada sorang budak SMKAH taw!Yang buat nyanyian lagu Hindustan.Suara sedap3gituu.. (serious)
Gambar atas2 tu tak jelas sbb aku amik gambar tu dari Fb cikgu. :3 hohoho*PinjamJup*

Kay guyss aku dah tired!n I miss my friend's! 
N my Didiy!! (BFF) 
*PBS oh PBS* 
Geng2 kelas dah belajar habis bab.kami kena study sendiri la nampaknya. Kejar kawan2 balik :3
Try the Best 4 Final Exammination. ;) 
!GoodNight!

Thanks Kepada Yang Sudi Baca Blog Saya Yang Tak Seberapa. ^_^

I'mNurAmirahAzmi
JustSimpleNOrdinary


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

:D