Selasa, 17 September 2013

My Story

Assalamualaikum! Hye! 
This day! 18 September ! Tarikh yang paling cantik  dan bermakna dalam hidup aku! 
^_^ why? sebab Tarikh ni la  yang ibu aku  lahirkan aku ke dunia ni.  My Date Of Birth. 
:) Thanksyou Allah . Thanksyou Mum! . ThanksYou Dad!  
May Allah Bless My Mum & Dad Always
-------------------------------------------------------------------------------------------
Kayh Aku nk start story dah!:3  btw,  tngk gambar ni dulu!  ^_^
*MaafSayaTakMahirMEngedit*
Diambil Pada Tarikh 14September. 
Birthday Aku Dengan Along (PakLong acctlly)
Tarikh Lahir Kami Sama...  18Sept!
Sambut Awal sebab family Along dah balik PulauPinang Isnin lepas..
Sambut Birthday Sesama.  Acttlly aku taktaw pun yg nak smbut 14sept.
Malam tu tetiba ajak p Garden ngn Kek bagai. (first tak tngk pun kek tu)
Ingatkan nk sambut birthday cousin aku,tapi bila baca nama n tetiba aku diajak potong kek baru aku sedaq yang rupa-rupanya tengah sambut Birthday Along n diri aku sendiri.. bluurr p satt. 
TheBestMomentEver! 
Btw!Thank's! 
Tahun ni sambut 3kali birthday aku saja. 14,18,20 SEPTEMBER
Hahaha.Thanks to family n friends yg nk smbut.  :) 
Doakan ke atas diri saya sama kay! ^_^
----------------------------------------------------------------------------------------------------

Semalam  17September! 
Aku ingat nak wish,story ngn dia pukul 12.. Dah lama tk tngk dia.. Teringat  dia!
Tapi sayangnya. aku dah tulis text pukul 11.30pm n tersend dkt dia.  ayat tk abis pulak tu. 
Buat malu saja. Rosak programe  MEsti Dia Gelakkan Aku punya! Haha (Y)
N then,aku terangkan  at dia. n tunggu  pukul 12.00am. tapi sayangnya
aku rasa aku tertido masa pukul 11.50! sebab last aku jam dah pukul 11.45!
HArghh. sikit lagi saja.. Tapi nak wat cena,dh terlelap.sedar2 dah pukul 4pagi! ^_^
Sorry Didiy! *i  just  want  to talk with you n see u  ! 
Hwmm.. Btw, Wish me luck 4my  Final Exammination!
Always pray 4 my family n you friend. Nak tngk dia yg sihat,happy,cooL!
Yang rajin Pergi sekolah setiap hari macam AMIRAHAZMI! haha
Seriously tahun ni  aku tak mengharapkan apa2 present pun dari sesiapa.
Aku  cuma nak tngk FAmily,Best Friendsaku Happy,Sihat &
 Aku nak tngk Didiy aku Sihat,Happy mcm dulu balik!
Aku cuma nak tngk dia ..Harini!tapi taktahu boleh atau  tak.
Kalau aku ada lesen Dah Lama aku p tngk dia!
Huwrm. Kesian dia! Doktor still cuba buat yg terbaik untk diri dia. :')
Didiy Tabah kayy! (Umur kita dah sama! XD)

*tngk jam dah  pukul 5.15am! aku dh nak kena siap3 pergi sekolah!
Tahun ni aku hope Family/Didiy yang jadi org first wish birthday aku. tapi org lain..Tapa. Aku okayh ja..
Hehe. (Y) n now nk   kena fikir Bahasa English,Mathematik,Sains,Bahasa Malaysia,Sejarah,Geografi,Pendidikan Islam! Nak exam dah nii..
Hwm... Always Miss .....!
To All yg wish my Birth harini. Thanks! 18/September/13
Love this date! 18September1999
Okayh Tata Takecare! May Allah Bless You Always! ^_^
Thank you so much to all.!

Nuramirahazmi
OrdinaryGirL






Tiada ulasan:

Catat Ulasan

:D