Ahad, 29 September 2013

HahA Camera 360!

Assalam

Mybe topik ary ni lain  sikitt. :3
Haha.Bila tngk gambar3 aku semua nmpk elok3 ja,
Berbeza dngn muka aku yg real. y?
Sebab kami amik pic pakai fon ninetology kak kami. :P
Nak tngk perbezaan bila amik pakai Canon,(Ninetoloogy)360kak aku n (Ninetology)360aku?
Aku punya fon Cool Ja. :3 Kak aku Canggih g!
ni Beza dia. No edit muka kay.Edit warna SaHAJa!

 This(360SisAku(anamarchumellow)
 Thisss 360Aku (serious)
 (This Canon Selepas Diedit Warna at PM.)
This.. Canon.(auto)
 Canon (auto)
Canon(auto)


#Kay,Bajet  Photografher La konon. :3 #
Hal- camera ni layak bg sis aku ja. XD
Btw, aku ada hati jugak nak jadi  Photografher. memang aku  minat hal3 berkaitan CAMERA ni!
And,Aku kalau boleh nak buka rumah kebajikan . :)  serious. 
Hope  Tercapai Hasrat   Aku yang 1tu. :') *sokong aku kay. 

Aku tahu walaupun blog aku tak ramai pembaca,tapi aku rasa  lega  bila aku boleh menulis dlm blog aku yg tk seberapa ni. dah mcm diary  online aku  plak rasnya. haha 
&malam ni aku tataw aku merapu apa. campur  aduk nampaknya. haha  tak kesah kan??
Gpun hak  aku untuk menulis. hehe. Homework tak siap g nuhh. :3 
Kbyee AlLs! TakeCare.! ;) 

Ordinary
NurAmirahAzmi


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

:D