Rabu, 18 September 2013

Thissss Date!

Assalamualaikum. 
Date. 18September!


Thanks kepada sesiapa yg wish n ingat dateofbirth aku.
Thanks toAllah kerana masih beri peluang kepada aku untuk terus bernafas di atas muka bumi ni. 
Thanks mum and dad belanja makan. ;) 4the first time sambut dkt luar.
Selalunya setiap kali 18sept mesti buat kenduri kesyukuran.
Tahun ni tak sempat. Hoho. ;) miss jugak nak buat .(dah terbiasa buat kenduri 18sept)
^_^
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Didiy. Acctlly tada niat nak buat dia mcm tu malam ni.
Tapi. Hwmm.. (biar saya saja yang tahu dan faham) 
Harapkan yang lain,Tapi yang lain pulak jadinya. 
Tapa.. Saya okay,saya dah besar.. ;') 
BTW 
Always mendoakan yang terbaik buat dia. (Didiy)
Takdapat sambut dngn dia & tngk dia.. :')
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nisak,
Bestie aku hadiahkan aku mug,keychain,keychain doraemon comel & tembam,sehelai kain tudung 
& kad  ucapan yang simple but  menarikk!Akuu suka! Thankss! #BestFriendTiLlJannah!
Esok Birthday Farra! :) Kawan baik sekelas aku. :)
Dia- 19/9/1999 Aku- 18/9/1999
Hahaha.cantikkan tarikh kami. :3 Thanks 2  Allah. :)
Esok Pbs BM!  2rangkapPantun n Karangan Surat Kiriman Rasmi! buat dalam masa 1jam! 
Hope boleh! XD ;) Doakan saya! XD  
-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Boleh tak Kalau Saya Nak Menyanyi sebelum nak tido.Hehe
*aku nak  dngar dia nyanyi tapi tak  dapat soo hampa dengar aku nyanyi kayy*
Setahun  hanya sekali je..:3
Dengarr taww!  

Happy Birthday to Me!
Happy birthday to ME!
Happppyy  Birthhdayy to Amirah Azmi...
Happy Birthdayy To meee! ^_^ 
vs
Allah selamatkan saya..
Allah selamatkan saya..
Allah selamatkan Nur Amirah Azmi
Allah selamatkan saya.. :) 


(Tadah tangan berdoa kepada Yang Maha Berkuasa Lagi Maha Penyayang Lagi Maha Pemurah Dan  Maha Mengasihani. :))

------------------------------------------------------------------------------------------------------
Assalamualaikum
Thanks to All

Nuramirahazmi
JustOrdinaryGirl

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

:D