Sabtu, 31 Ogos 2013

TaipSaja

Assalamualaikum!
Harini Dah 31Ogos!
Wuuu.. MERDEKA! Jhyeaahh
Dah Bertahun3 kita dijajah. tapi Kita baru Merdeka 56tahun
DAnn. Kita masih BELUM MERDEKA dari segi hati dan jiwa!
Hwmmm... 
Ohyeahh. HAri dah masuk 9Hari Azim Stay dekat Hospital! :-/
Hwmm.. Danial Ashraf dah sedar dari koma and da boleh balik rumah..
Israfil Dengan Danial yang masa excident tu terok gila tapi duduk hospital tak sampai 
Seminggu.. Azim yang Luka3 macam tu ja.. Kena tahan sampai harini.. see sapa yg lagi terok?
Tapi Apa3pun.. aku tetap doakan Kesihatan Azim,Danial,Israfil... 
Azim dah banyak kali Call ajak aku Teman Dia dekat Wad. Sebab dia kesiankan Mak dia 
yang hari3 kena jaga dia gilir3 ngn kakak dia.. Aku memang kalau boleh nak temankan dia. 
Tapi.. aku sendiri pun hal banyak... Kalau tak ada halangan .. dah aku pergi temankan dia. 
Gpun hospital tu bukan sebelah rumah aku. hwmm.. area lain. Sorry Azim.... 
#Semalam  petang dia call aku.. Suara dia ceria ja. Then tetiba dia suruh aku cakap dengan 
kawan yang datang Lawat  dia. perempuan. aku taknak. tapi dia bagi.. rupanya EX dia...
Lepas3 dia call aku terus rempit nk p umah kawan aku. Masa otw,tersempak dngn Mak aku.
Mak aku cakap KakJa(cousin)  excident dkt Taman Buaya Jalan Datai.... Aku tak taw nak kata  apa
Then,aku pi umah kwan  aku ,mak aku p hospital.  Masa otw p umah kawan aku.Hampir3 Aku terbabas,nasib aku sempat pusing. heheee.. kalau dah terjun dahh aku. XD
Malam tu dia call aku .. Puas la boleh cakap dngn dia walaupun still teringat story petng tu..
Dia kata Family dia Nak p Kuantan..Dia nak ikutt tapi dia sakitt.. DIa nk p jugak..heqett Kaki! 
Adododoodod..comel ja suara dia. :3 Tapi kesian dia.. Hope dia cepat sembuh n Boleh ikut family dia. Haha
Malam ni Tak boleh Nak dengar suara dia lagi..MAsing3 Tarak Kredit..Maklumlah num MahaL. 
Tapi apa3pun aku tetap Doakan dia dari Sini. Dia ada cakap Sorry Exam  ni Tak Dapat Nak bagi Result yang  elok.Dia tak sangka nak jadi mcm ni.. Tapa Azim.. Nyawa dia  lebih penting.N Nty Usahakan untuk terus Berjaya n Capai Cita3! ;) Sekarang dah 9.56minit malam...
Aku pun dah ngntok .Esok sekolah! :) hwmmm.  Knight! Selamat Malam!  
Jumpa lagi kalau aku Free. ^_^
(topikMalamNiBanyakNamaAzimKan.JanganSalahFaham.*TAkBaikBurukSangka*

JustOrdinary
NurAmirahAzmi


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

:D