Khamis, 21 November 2013

I'm Back!

Assalam! Hye! Dah  lama tak update blogMwahahhaa. ! Btw  Aku baru balik  lawatan.Kl-Melaka-Putrajaya.  Nk tngk gambar? Takbnyk. Adalah sikit3. Tngk je la kay! :3
 Hyepp!  Aku  Tabik KRS! Kwan aku Pengakap. :3
 Dalam Kapal Muzium Samudera
 Rest dekat bawah tangga Muzium Samudera.
 Dalam River Cruise! 
 Lepas naik RiverCruise.  Superman! ohyeahh
 Main UNO dlm bas! aku yg pakai Cap! 
 Bajet pakai topi Adam .. :3
 Naik CruiseTasik! Best!Tapi Panaihhhh
 Dkt Masjid PutraJaya
 Main Ipad ngn Adam. Enjoy! Dlm Muzium Telekom.
 Muzium Telekom*Menginap disini semalaman. Enjoy
 KL TOWER KL. 
 Naik PirateShip! Rasa Gayat Perut! -_-
i-city Shah Alam. Seriousss best! 
Beku aku! :3 Gambaq ni aku amik  melalui kepingan gambar.

Kay,dh takmaw  bgi tngk bnyk3 ...Hampa bukan  nk tngk sngt pun! haha kan3. :3
Btw, aku tataw nk p mana cuti ni.Bored. ingt nk hidup dngn gaya hidup  yang  sihatt! Ceyyyy.. :3
Mampu ka? Nafsu aku Makan ja  Kerja..Tapi insyaallah  berusah untk berubah. Life aku akan berubah!

Kay semua! Dah malas nk tulis panjang2!Ralik Stalk Wall *Z**!  >.<
Kbye!Takecare! Bila Rindu Kau Serulah Namaku! Comform Aku Tersedak,Terbatuk! Mwhahaa 
Assalammualaikum!
MeJustMe
AmiAzmi

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

:D