Isnin, 5 Ogos 2013

Dah NAk RaaYaa!

Assalam.
Before nak cerita pasal raya,nak story benda ni dulu..-----
Dah lama aku tak update kans?
Aku pun actually Rinduss giloshh dengan blog ni..
(walaupun aku taw tada tetamu pun yg masuk blog ni)
Aku dah lama Tak online?Whyy? sebab Kabel Internet umah aku
ada insan mana pun tataw la yang curi.Now,Dah Kembali Aktiv! XD
-Harini dah Isnin,Khamis dah nak Raya! insyaallah.....
Rasa sedih pun ada.. sebab ramadhan bulan yang penuh dengan rahmat
dah nak meninggalkan kita. :') Tapi aku bersyukur sebab dapat merasa ramadhan lagi
pada tahun ni.. :) *tahun depan belum tentu aku dapat bertemu dengan bulan ramadhan lagi..
HWmm! (tukar mood happy)-talking about raya- (OME)
Baju raya dah siap? kuih raya dah siap? arrrr.... KAd2 raya yg nk dipossskan tu dah siap? 
hehehe (zaman globalisasi ni,dah jarang org pakai kad kan? tapi.. comel apa,hantar ucapan pakai kad..)
Btw, baju raya aku tahun ni Warna Biru! (kebanyakkan org bju raya warna purple n merah kan.)
huk3. Lari tema sikit. XD Tapi tapa... baju aku pun ada warna purple!biru!orenge! hikk3
Kira ok la tu... ;) Aku Semangat Gila NAk Raya ni Wehh!! Why?
mungkin sebab tahun ni ada somethings yg Special! :} Orange!  hik3
Ohyaaa.. Tetiba rasa nak postpicture. tapi..pic aku  tak banyak.
but,  ada satu pic yang baru,Aku dah BAMBARABAMBAM~ thisss
Pic ni diambil masa malam nk beli baju raya!
*tak penting pun*
Tahun  ni semangat nak raya dengan kawan2
Dengan Sitinisak,Azalifah,RizaTasya,Safina,SitiHaliza!
HopeRayaTahunNiMoodHappy! :)
Apa3pun...sayaa
NURAMIRAHAZMI nak ucapkan Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan Batin , dan nak mintak maaf kat semua dari hujung rambut hingga hujung jari kaki andai kata tersalah bicara, mengumpat, terkasar bahasa dan mcm2 lg , yang tak puas hati dimana2 tu sori sangat2!Amirah nak mintak maaf dan SELAMAT HARI RAYA. Harap korang dapat maafkan.. Semoga KITA SEMUA PANJANG UMOQ DAN DIMURAHKAN REZEKI . Amin..
Sekian Terima  Kasih
(NotInterestingEntryActually,BuzyWithHomework!)




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

:D