Isnin, 26 Ogos 2013

(Isnin-DuaEnamOgosDuaRibuTigaBelas)

Assalam!
Selamat Malam Semua! 
Nak cerita kejadian petag tadi....
Semalam melawat  Azim Dan Danial  Ashraf d  hospital..
Harini Petang tadi..
Pergi rumah Israfil dengan kawan3 ..tengok keadaan dia.. Kesian aku  tengok dia.Mata dia bengkak sebelah,kepala luka3.. kena jahit 30jarumm.. seriaww aku dngaq, 3jarum pun dh naik seriaww ni 30?!
Masa kami sampai dia tngk ja, Mak dia tanya kenal ke tak. Dia tunduk dan diam ja.. Aidid baru harini dia ingat.. Kawan2 dia panggil dia 'Pein' dia kalih tengok ja.sempat depa  gurau ajak  dia main bola..haha
Adik dia hyperactiv... ''Macam abang dia'' kata depa..
Lama  jugak kami tngk israfil.. Dia macam taktahu dia nak buat apa. dia baring,bangun jalan,tngk tv,main game,baring balik,duduk tngk kawan2 dia .. sepatah pun dia tak cakap.. tapi tak apa,kami faham.. dia tak berapa nak ingat. MC dia  dapat  5hari. n nanti kena tambah cuti..
Actually,Israfil otak gila2. best kawan dengan dia. Lepas ni taktahu la apa akan berlaku. 
Aku masih berharap dan berdoa semoga depa ber3 cepat sembuh,sihat dan ceria seperti sediakala..
 Hope Sangat3! Doa-Doakan Ya!
 Azim.Aku teringat Azim.. selama ni dia la yang teman aku buat homework.Suruh aku tido awal setiap malam.. Bercerita dengan aku malam2.. Rindu nak bercerita dengan dia.. Teringat dia. hope dia cepat sembuh. :') ! Ya Allah..Dia text aku! Macam taw3 ja aku tengah teringatkan dia.. :')
Seriously sejak dia kemalangan,fon aku dah sunyi,dah tak ada  apa3.Syukur pun dah jarang text aku.
Dia text dengan adik dia mybe... &  Kalau fon aku bunyi,bunyi mesti tanda ada  text dari Maxis. Maxis hantar (Your Sms didn't reach 012*******(num Azim) as the phone is swithched off. It'll be  sent once the phone is switched on.. ) :') Sweet tak text yg MAXIS hantar? :')
haha. Tiap2 malam aku text num dia walaupun aku tahu dia tak akan reply sebab tataw apa dah jadi dekat fon n sims card dia..  Malam ni Dia text aku sbb teringat aku dan cuba ceriakan aku mybe. :') Haha
 Thanks a lot ! :'-D Syukur sangat dapat text n tahu keadaan dia mcm mana..  
Yusmal Danial Ashraf.  Harini tataw keadaan dia macam mana. Hope Dia Cepat Sedar Dari Koma.  
Doa-Doakan ya.. :'-D
Okayhla..Sampai sini saja yang aku mampu taip. Dah Mengantok.
Dah habis text n lega sikit dapat Text dengan Dia. 
GoodNight,Takecare,Tata MyFriends!

 Semoga HAri Esok Lebih  BAik Dari Hari Ini!

-JustOrdinaryGirL-
IKnowWhoI'm
#NurAmirahAzmi#


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

:D