Khamis, 21 November 2013

Typing.....

Awak nak tahu tak satu benda yang saya pendamkan. Sebenarnya dalam hati saya ada awak seorang je. Dan sekarang ni saya tengah rindukan awak.

Hati kita takkan tipu, bila dah sayang someone tu, takde siape boleh ubah perasaan kita walaupun ada yang lebih handsome or cantik dari dia.


Sedar tak bila kita ingat kat dia , masa kita nak tidur je , mesti kita susah nak lelapkan mata . Tu tandanya kita rindu dia sangat - sangat

Ya Allah, mudahkanlah hatiku ini agar selalu bersabar memaafkan insan insan yang menyakitiku dan ikhlaskan hati ini untuk memaafkan mereka .

Hati manusia mampu berubah bila-bila masa sahaja.Berdoalah kepadaNya,sebab hati Kita ini milik Allah.Allah yang berhak untuk gerakkan hati.

Kalau seseorang itu cemburu pada kita , dia tak akan bagitahu pada siapa pun. Dia akan diam dan pendam walaupun hati sangat sakit dan pedih.

Kadang kadang Allah menguji kita , bukan bermakna Allah membenci kita. Allah beri dugaan dan ujian buat kita untuk menguatkan lagi kita :')

Lelaki yang setia dalam hubungan, Susah nak jatuh cinta dekat perempuan lain. Sebab cinta dia hanya untuk orang yang dia betul betul sayang.

Perempuan zaman sekarang sangat mahukan lelaki yang setia atau memahami dia. kerana mereka juga akan turut setia dan memahami lelaki itu :')

Jika saya tidak berpeluang untuk membahagiakan awak, Saya hanya berharap satu perkara. Semoga awak dapat memaafkan segala kesalahan saya :')

Sahabat yang baik tidak akan meminta sahabatnya menjadi orang lain. Tetapi sahabat yang baik akan menerima sahabatnya apa adanya 


Kadang - kadang kita terpaksa berkorban hati kita untuk menjaga perasaan orang lain . Walaupun hati kita sendiri yang akan sakit lumrah :')

Jangan ingat orang yang selalu ketawa ni sentiasa happy. Kadang kadang dia buat semua tu sebab nak elak tak nak orang tahu risau pasal dia

Sebelum tidur, maafkanlah kesalahan orang lain terhadap kita dan ingat berdoalah kepada Allah supaya diri kita sentiasa tenang disisinya :')

#18September.AkupernahSendBendaNiSemuaDkt(Aa). :') 
AmiAzmi
Lonely

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

:D