Khamis, 17 Disember 2015

I'm Back Gaiss♡

Assalammualaikum.
Seriously,aku tak percaya yang aku dh terlupa yg aku ada BlOg. Weyy, seriously?
Tapi yg untung dia aku xlupa email n pass. Thanks Allah.

Aku dh Form 4 wey. Last aku tulis Form 3.
Seriously? My Bad. Hmm. Kot mana pun aku sayang blog aku. Well,since 2010 kan. Sapa tak sayang blogger kesayangan. Haha Umpama diary dh haa. Cuma aku xleh blahbhh bila baca balik story3 lama2 aku. Fuhhhhh. Bergetar tulang rusuk. Apaka childdish punya budakk. Haha now i'm matured. Dh nk masuk form 5 kan. Well. Tak nk apa,cuma nak next year Nur Amirah Azmi lebih rajin. Hakhak.

Btw, thanks untk kesayngn sbb sedarkn yg aku ada blog sebenarnya. Haha thanks babe. ♡

Jom,aku nk payung pic aku zaman sekarang. This is 2015 gaiss. Come on.
13hari lagi dh masuk 2016. Huhuhu
 See it.


Gais, this pic time raya. Amacam ? Dh makin better dri dulu right? Hahaha.
  Huhuhu, photographer in Perfect Ceremony.
 
Haha. Time lawatan di Penang.

 Haha. Time lawatan di Penang.
Lastly, the Gojesss one. PREFECTteamMates.

Ok Gais. That all untk kali ni. Next time bnyk lagi aku nk payung pic. Dont worry,tetambah hidup makin bahagia walaupun dugaan tak berhenti melanda. Ujian Allah buat hambanya di atas dunia. 
Apap2pun Baca ya. Tata 

NurAmirahAzmi

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

:D