Sabtu, 21 Disember 2013

MomentS

Assalammualaikum ! Hoho >.<
Tengah3 petang ni tetiba ada mood  nk post moment3 yang aku rindu.
Haha  Memang Rindu ! All About Friends! :)
Kami bukan Anak orang Berada,Dan Kami Selesa jadi Diri Kami
Kehidupan kami sudah memadai bagi kami sebagai seorang anak
yang lahir dalam family yang hidup serba sederhana.
Apa yang penting, Berusaha untuk Berjaya.! ;')
SimpLe Is Better Right?!  Don't Judge Me.
Btw,Nk tngk? Aku Bukan Pakar Mengedit.  :3
Try usha muka aku.! >.< 

This,GwiyomiTepiPantai.

This MenggiLa Tengah3 Sawah!

Bajet Comey Tepi Pantai!

AwesomeeeeTime! :D

Haha Shy3 Tengah Sawah. :3

Bajet SuperGirL 

Kami Kawan!

Thiss Is Me! >.< AmiAzmiBamBam!

Musim Cuti sekolah ni dah lama tak  menggila dengan depa  wooo!
Last pun Time pi  Pasar Malam sesama. >.<

Haha. Moment ni! Tngk Moto, Mcm style ja. :3 Bhahaha
Kami tunggang WAVE saja. Lailailai.

Ohhh! Ni pic time aku Hang dengan Nisak. >.< 
Lepak Tanjung Rhu. Baju dua2 Sama!  Haha Cerr tngk! :3

Nisak   cakap aku makin Kuruihh.. 
Pffff.. Aku tngk sama sajhaaa.. >.< 

Kami BestFriend! Hope KekaL. 
Baik Buruk Mana pun,Kami Still  Kawan. ;)

#Kay All,Next time update lain. 
Aku ada HaL. Lailailai.  Haha. Chowww dulu!
Kbubyeeee!
Assalammualaikum!

FaithFuL
AmiAzmi


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

:D