Rabu, 31 Oktober 2012

Study!

Hey~Salam!
Design blog baru~ :3
- kay..  cm budak2 skit.~ GARDEN!(simple~)

-ohyeah! -hari ni, takda apa2 pun yang  menarik...
PBS n EXAM ! - kerja aku sekrng STUDY ja..
takda masa dh nak main2 cm budak2 dulu :'(
pagi petang PBS! STUDy! :)
*nak berjaya kan? study  la lebih skiitt~
-minggu ni  exam. exam nk tentukn stay kelas mana
thun depan. gentaq juga ar.. apa2 pun aku dh try yg terbaik!

- n now.. tngh pening ngn tugasan yg cikgu bagi....
*actly,snng ja.. tpi,aku yg suka susahkn diri aku. hehe
.... tngah aku nak lawat blog aku la tetiba aku teringat yang...
aku pnya slide shiooww tak siap lagi!
aku pnya kuboid,ohh aku pnya produk hasil dri bahan terpkai pun tksiap g!
adeyy~ - takpa2 ..  :'( .... *terpaksa aku stop di sni.

(weyh2..~ nk kna off :( buzyy~! )
nezt time jumpa lgi k!~ Kbhaii!

Thanks  coz reading entry yg merapu ni` :3
-sambungstudy-

_AMIRAH/AZMI_*A_A

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

:D