Sabtu, 4 Ogos 2012

Hai Guys!

Assalam..! :)

Lama xupdate entry2 baru! hahaha
now dah beraksi semula..~ hehe!
so - skrng dh masuk hari ke 1? kita berpuasa~!(jawab sndri!)
and.. aku pnya fasting.. okeyy! besh sbb dpt RAYA sesama ngn family
tahun ni.~ (eh..! apa kena mngena ngn raya lak ni? haish.. tukar topik
la pulak! haha)
okeyh!- actly-xsabar nak RAYA!
sbb . dri kecil.. xpernh nk raya sekali di langkawi!
selalu kalau ayah/ ibu kerja baru raya di langkawi.!
kalau dua-dua cuti.. mesti balik kampung!!
and.. this year! angan2 aku tercapai untk raya di langkawi
bersama family terchinta! MUM-DAD _ iluveu~!
N- happy coz nk raya ngn kenkawan kelass yg gempak abis (sesenget creww~)..!!
Nim,Nur,Siti,Nisa,Anna,Aina,Anis! jyeahh! i will try ! :)

N semalam kami berjumpa lagi!
kali ni ada ramai! tasnim yg paling penting!
akhirnya dia pulang~! wee..! so miss arh!
nur niesa -twins dia la yg paling happy!
xsanggup nk lepaskn dia balik!! harghhhh

THIS OUR PIC!



*actly ada Mazlan n Anis.. but -sorang layan citer hantu.. sorang layan K-pop! haha
Ratu Aispop la ktakn! :) 
Kayy- depan sekali tu! memey otak gila2! haha besh ar kwan ngn dia kay! :) 
love hampa! - wink wink"!_muka aku peliks skitt.` hoho xkisa la~
yang aku tahu! aku sayang geng2 aku! :) yg paling senget NUR NIESA really2 ohsem! 

kay!- now da masuk waktu untk aku sediakn bahan2 untk memasak!
he... my mum cook my dad fav food!- LAKSAM! ohh.. my favourite 2~ hehe



Read this! ;)

F - forgive them
R- rescue them
I - include them
E- encourage the
N- never forget them
D- deal with them
S- say you're sory
H- have faith in them
I- identify them
P- praise them

¤the secret of friendship¤ =D


Our Friendship never die! :)



n My last ayat~ * Happy Fasting! Tak lama dah nk Raya!! huyyeee~!

Kbye! Assalam..! :)

*nuramierahazmi!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

:D